Bolesti oka

Naš Tim

dr Vladimir Petrović, Oftalmolog

Rođen je 1975. godine u Lozani u Švajcarskoj, u kojoj je proveo rane godine svog detinjstva. Odrastao je u Beogradu, na Čuburi, gde je završio osnovno, srednje i visoko obrazovanje.

Specijalizaciju Oftalmologije je obavio u "hramu srpske oftalmologije", u Gradskoj bolnici KBC -Zvezdara.

2005. godine odlazi u inostranstvo, gde sa timom najeminentnijih hirurga za prednji očni segment i hirurgiju katarakte obavlja usavršavanja naprednih hirurških tehnika . Po povratku u Srbiju , nastavlja svoj rad na Vojnomedicinskoj Akademiji – VMA - kao hirurg prednjeg očnog segmenta.

Doc. dr sc. med. Marko Kontić

Rođen 1973. godine, Marko Kontić 1999. godine završava Medicinski fakultet u Beogradu, i od 2001. godine stiče svoja znanja i veštine kao lekar na specijalizaciji na Klinici za očne bolesti na Vojnomedicinskoj Akademiji – VMA.

U ovoj visokostručnoj medicinskoj ustanovi koja važi za najveću bolnicu u Srbiji, u jugoistočnoj Evropi, pa čak i za jednu od najvećih u svetu, instituciji sa međunarodnom reputacijom, Marko Kontić stiče neprocenjivo iskustvo i doktorat, te ostaje kao docent na Medicinskom fakultetu VMA, predmet oftamologija, sve do 2017. godine.

Profesor dr Đorđe Kontić

Prof. dr Đorđe Kontić je specijalista oftalmologije, ekspert sa ogromnim iskustvom u oblasti glaukoma.

Pančevac rođenjem, iz oblasti glaukoma je magistrirao i doktorirao na Medicinskom fakultetu u Beogradu, ali je svoje stručno i naučno obrazovanje dopunio i proširio u više boravaka na najpoznatijim svetskim klinikama: Očnoj klinici u Vircburgu, institutu za oftalmologiju u Moskvi, „Moorfields eye hospital“ klinici u Londonu.

dr Milan Vukićević

Rođen 1981

Obrazovanje:

• 2012 - 2016. Specijalističke studije, specijalizacija iz oftalmologije VMA Beograd
  • 2000 - 2006. Medicinski fakultet Univerziteta u Nišu

Doc.dr.sc.med Milorad Milivojević

Ppukovnik, načelnik odeljenja za lečenje oboljenja prednjeg segmenta oka kl za očne bolesti VMA od 2015.

Od 2010- 2015 načelnik odseka za lasersku i refraktivnu hirurgiju.
Doktorirao 2013. iz oblasti laserske refraktivne hirurgije.

Prim.dr Lidija Magarašević

Specijalista oftalmologije

Od 1985. Zaposlena na Klinici za očne bolesti “ Prof.dr I. Stanković “ KBC Zvezdara
Od 2008. Šef odseka za glaukom